NEJLEPŠÍ LÉČBY Z INFEKCÍ: PŘEHLED NEJNOVĚJŠÍCH ANTIBIOTIK

Situace se změnila v roce 1929, kdy bakteriolog Alexander Fleming představil širokou veřejnost penicilin, první antibiotikum na světě. Tento objev byl začátkem nové fáze vývoje medicíny. Díky britskému vědci se člověk naučil odmítat bakteriální infekce. V budoucnu se v medicínských svítidlech vyvinul úspěch Fleminga, který vyvíjel nové antimikrobiální látky, které pokrývaly stále více nemocí.

Dnes je v prodeji řada antibiotik, které se liší v rozsahu účinků, účinnosti, rychlosti léčby a jiných vlastností. Ale velký sortiment drog tohoto druhu někdy přivádí člověka na konec. Pacient si často neuvědomuje vlastnosti antimikrobiálních látek a má potíže při výběru a nákupu vhodných antibiotik.

Tento materiál obsahuje 10 nejoblíbenějších antibakteriálních léků, které jsou zárukou, že se vypořádají s domácími infekcemi a zajistí rychlé zotavení pro vás a vaši rodinu.

Cipro obecný

Cipro generik je spolehlivým zástupcem antibakteriálních léčiv. Účinná látka Ciprofloxacin poskytuje rychlé zotavení z infekčních onemocnění močového měchýře, očí, dýchacích cest, kloubů, kůže, kostí a gastrointestinálního traktu. Použití léčiva se bude vyrovnávat s rozšířenými bakteriálními poruchami během pouhých 5-15 dnů.

Cipro (Ciprofloxacin)

Cipro generik je nejčastěji používaným antibiotikem pro bronchitidu. Asi 80% lékařů předepisuje tento lék na léčbu zánětlivých procesů v dýchacích cestách. A generický přípravek Cypro nezklame, ničí mikroby a umožní vám překonat poruchu během několika dní.

Citromax obecný

Citromaks generic nenahraditelné s infekční léze Lor-orgánů. Lék je předepsán pro léčbu zánět hltanu, zánět hrtanu, angína a otitis. Platné součásti, Azithromycin hromadí v kapsách infekce a postupně ničí patogeny.

Citromax je považován za bezpečné antibiotikum pro děti. Lék má měkký účinek a nepoškozuje rostoucí organismus.

Kromě toho je antibiotikum široce používáno při zánětu močových cest u žen, dermatóz a impetigo. Více než 90% případů generického přípravku Citromax zmírňuje tyto infekce během 7 dnů. Pouze jeden z 10 pacientů má prodloužit léčbu.

Vysoká kvalita a účinnost účinné látky poskytla droze obrovskou popularitu. V roce 2015 bylo předepsáno více než 6 milionů receptů na generické a ciprofloxacinové antibiotika obsahující azithromycin.

Amoxyl generic

Amoxil obecný označuje kategorii léčiv používaných k léčbě závažných onemocnění způsobených bakteriemi. Léčba se používá k léčbě středně závažné a závažné infekce kůže, měkkých tkání, ledvin, močových cest, zažívacího traktu, orgánů ENT, kostí a kloubů.

Amoxyl generik obsahuje amoxicilin, látku, která působí dokonce i na bakterie odolné vůči antibiotikům. Proto je lék obvykle předepsán, když počáteční léčba nefungovala.

I přes vysokou účinnost je generikum Amoxil považováno za jeden z nejnebezpečnějších antimikrobiálních léků. Antibiotikum bez předpisu je k dispozici téměř ve všech kvalitních internetových lékárnách.

Levomycetin

Arsenál doktora infekční nemoci nebude úplný bez levomycetinu. Antimikrobiální lék je předepsán pro léčbu závažných onemocnění dýchacího ústrojí a břišních orgánů. Při léčbě abscesu plic, břicha, pneumonie, peritonitidy a salmonelózy nelze bez použití silného antibiotika udělat.

Levomycetin může být použit pro jiné poruchy:

• Chlamydie.
  • Meningitida.
  • Tularemie.
  • Trachoma.

Tento lék poskytuje velmi rychlý účinek. Můžete se zbavit symptomů infekčních onemocnění během pouhých 7-10 dnů užívání drogy. Pouze ve zvláště závažných případech je průběh léčby prodloužen na dva týdny.

Doxycyklin obecný

Přítomnost v domácím lékárničce Doxycycline generic umožňuje rychlou reakci na domácí infekční onemocnění. Lék má velmi širokou škálu účinků a pomáhá vyrovnat se s desítkami poruch. Mezi nimi jsou sinusitida, tonzilitida, černý kašel, pneumonie, cholecystitida, pyelonefritida, brucelóza, prostatitida, akné a mnoho dalších..

Doxycyklin generik je považován za hlavní antibiotikum při prevenci infekcí po operaci. Použití drogy umožňuje pacientovi podstoupit rehabilitační období bez komplikací.

Doxycyklin generik je prakticky neškodné antibiotikum pro děti. V omezeném množství lze léky užívat od 8 let.

Rifaximin

Rifaximin je nejběžnější antibiotikum používaná k léčbě infekcí gastrointestinálního traktu. V roce 2014 byla droga prodána za částku přesahující 130 milionů eur.

Rifaximin plně ospravedlňuje pověst bezproblémového léčení onemocnění trávicího systému. Antibiotikum pomáhá zbavit se chronické kolitidy, syndromu nadměrného růstu mikroorganismů ve střevech, průjmu cestujících a divertikulózy tlustého střeva. Droga je také používána při poruchách v práci jiných orgánů. Takže u 80% doktora pro léčbu jaterní encefalopatie užívejte Rifaximin.

Antibiotikum působí zpravidla pouze v gastrointestinálním traktu, aniž by to ovlivnilo práci jiných tělesných systémů. Proto je lék zcela neškodný pro lidi a může být použit bez konzultace s lékařem.

Flagyl obecný

Rozsah použití Flagyl generika je poněkud užší než rozsah jiných antibakteriálních látek. Metronidazol obsažený v léčivech ovlivňuje bakterie, které postihují hlavně močový systém a tenké střevo. Nákup antibiotik bude správným rozhodnutím pro giardiózu, nešpecifickou vaginitidu, urogenitální trichomoniasis.

Flagyl generik se také používá k léčbě chirurgických infekcí. Léčivo se rychle vstřebává a začne působit téměř okamžitě po podání.

Je povoleno užívat lék na potírání giardiózy u dětí. Nicméně před zahájením léčby přípravkem Flagyl by měl obecný lékař konzultovat s lékařem.

Cephalexin

Charakteristickým znakem přípravku Cephalexin je terapeutický účinek při onemocněních pohybového aparátu. Lék je velmi účinný u osteomyelitidy a různých typů artritidy.

Navíc, stejně jako většina širokospektrálních antibiotik, cephalexin pomáhá léčit infekce dýchacích cest, kůže a orgánů ORL. Léčba bude užitečná při zánětlivých procesech v reprodukčním systému.

Cephalexin je spolehlivé antibiotikum pro děti všech věkových skupin. Droga může být použita i pro léčbu jednoročních dětí.

Ampicilin obecný

Ampicilin generik je vynikající lék na běžné bakteriální infekce. Pokud vy nebo některý z vašich rodin trpíte zánětem urogenitálního traktu, onemocněním dýchacích cest, meningitidou, poruchami funkce gastrointestinálního systému, měli byste nejprve koupit toto antibiotikum.

Dále lék pomáhá s pohlavně přenosnými nemocemi. Ampicilin generik je nejlepší lék na gonoreu, chlamydie a podobné poruchy. Další oblastí aplikace drogy je léčba infikovaných popálenin.

Ampicilin

Ampicilin generik je dobře vstřebáván a nemá toxické účinky na tělo. Lék je velmi žádaný a stále získává popularitu. Mezi lety 2014 a 2016 se prodej antibiotik zvýšil o 29%.

Levofloxacin obecný

Teprve v roce 2013 lékaři jmenovali Levofloxacin obecně na 2 miliony pacientů. Dvakrát více lidí koupilo antibiotikum bez předpisu. Ohromující prodejní čísla umožnily levofloxacinu generikum vstoupit do deseti nejoblíbenějších antibakteriálních látek.

Důvěra v drogu je důsledkem vysoké účinnosti. Pouze dva týdny užívání léků výrazně zlepší stav pacienta trpícího exacerbací chronické bronchitidy, sinusitidy, zánětu prostaty, pneumonie, stejně jako infekce břišní dutiny, měkkých tkání a močových cest.

Účinkující v tandemu s imunitou generikum levofloxacinu ničí bakteriální buňky a podporuje úplné vyléčení infekce.