Otázky a odpovědi, Časté dotazy (FAQ)

Otázka: Proč jsou vaše výrobky tak levné?

Odpověď: Existuje několik důvodů. Neutrácíme peníze za marketing a neplatíme žádné daně, protože výrobky jsou dováženy do země bez registraci. Výrobce se nachází ve svobodné ekonomické zóně (offshore) a výrobní náklady jsou výrazně nižší. Při výrobě není používaná dětská práce.

Otázka: Prodáváte originální nebo generické přípravky?

Odpověď:Na stránkách našeho obchodu najdete originální a generické přípravky. Všechny generické výrobky uložené do nákupního košíku budou označeny jako „generický“, i když bude třeba mít stejný název jako originální přípravek.

Otázka: Jaké léky prodáváte?

Odpověď:Přečtěte si prosím sekci s názvem produktů v prohlížeči, kde je celý seznam léků. Některé léky jsou považovány za regulované látky. Podle zákonu tyto léky nemohou se prodávat bez vyšetření lékaře. K takovým přípravkům patří Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam, Klonopin a další.

Otázka: Co je generické léčivo?

Odpověď:Generické léčivo je lékový ekvivalent originálního léčiva se stejnými složkami. Složení generických léků je naprosto identické se složením originálních.

Otázka: Proč název vytištěný na tabletě se liší od originálního?

Odpověď:Název vytištěný na tabletě označuje léčivou látku přípravku. Generické léky mají stejné složení a stejné vlastnosti jako patentově chráněné originální přípravky. Liší se jenom názvem. Výrobci generických léčiv nesmí používat názvy originálních přípravků, což by vedlo k porušení autorského práva.

Otázka: Proč tvar pilulky se liší od originálního?

Odpověď:Tvary se liší ze stejného důvodu jak je uvedeno v otázce výše. Tvar pilulky je duševním vlastnictvím výrobce a jeho reprodukce bude také považována za porušení autorských práv.

Otázka: Jaký je rozdíl mezi žvýkacími (soft) a obyčejnými tablety?

Odpověď:Rozdíl spočívá v rychlostí učinkování (soft tablety působí rychleji než obyčejné). Žvýkací tablety se rozpouštějí pod jazykem, což umožňuje konzumaci alkoholu nebo tučných jídel před pohlavním stykem. Když užíváte obyčejné tablety, v žádném případě byste neměli konzumovat alkohol nebo tučná jídla.

Otázka: Co obsahuje balení?

Odpověď:Jedno balení obsahuje 10 tablet. Tablety jsou baleny v blistrech.

60 a méně tablet odesílá se v jednom balení. Velké objednávky lze rozdělit na 2 balení a zaslat ve dvou samostatných balících.

Otázka: Budete-li nabízet další přípravky v budoucnu?

Odpověď:Pokud potřebujete přípravek, který není uveden na našich stránkách, dejte nám o tom vědět a my se pokusíme jeho přidat do našeho seznamu co nejdříve.

Otázka: Co se stane, když jsem udělal objednávku?

Odpověď: Vaše objednávka se odešle přes náš objednávkový systém k licencovanému lékaři, který zhodnotí informace, což jste zadali, a schválí nebo odmítne vaši žádost.

Otázka: Jaké platební karty akceptujete?

Odpověď: Akceptujeme kreditní karty Visa, MasterCard, AMEX, JCB karty.

Otázka: Kdy má kreditní karta bude účtována?

Odpověď: Vaše kreditní karta bude účtována jakmile objednávka bude zpracována a přijata naším fakturačním oddělením

Otázka: Jaké jsou zásady ochrany osobních údajů?

Odpověď: Bezpečnost Vašich osobních údajů a ochrana Vašeho soukromí jsou naší největší prioritou. Podívejte se prosím na Ochranu osobních údajů na stránce Obchodní podmínky.

Nás online objednávkový systém používá nejnovější šifrovací technologie, které zajišťují nejvyšší stupeň ochrany vašich údajů a informací. Všechny naše počítačové systémy byly testovány, aby zajistily, že náš objednávkový systém je správně chráněn.

Otázka: Jaké jsou storno podmínky?

Odpověď:Můžete zrušit objednávku před jejím odesláním nebo schválením lékařem. Pokud vaše objednávka již byla odeslána nebo schválena, stornovat objednávku nemůžete. Podívejte se prosím na Storno objednávky na stránce Obchodní podmínky.

Otázka: Máte nějaké věkové omezení?

Odpověď: Ano, nesmíme prodávat zboží osobám mladším 18 let.

Otázka: Jakým způsobem posíláte zboží?

Odpověď: Nabízíme dva způsoby dopravy:

1. Sledovatelná kurýrní služba: zásilky poslané prostřednictvím této poštovní služby je možné sledovat kde se nachází (viz sledování zásilky).

2. Mezinárodní neregistrovaná letecká pošta

Otázka: Posíláte objednávky do jiných zemí?

Odpověď: Ano. Zasíláme objednávky do většiny zemí světa.

Otázka: Co když celnice zadrží moji zásilku?

Odpověď: V případě, že vaše objednávka se zadrží na celnici, budete o tom informováni. Žádají příjemce přijít a dát jim oprávnění k otevření zásilky pro zkoumání její obsahu. Pokud máte jakékoli problémy se získáváním objednávky, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme vyřešit tento problém.

Otázka: Co mám dělat když mi doručí poškozený balík nebo když balík mi nepřišel?

Odpověď: V tomto případě kontaktujte náš tým podpory. Buď se znovu odešleme zásilku s vaši objednávkou nebo vrátíme Vám platbu v plné výši (viz dodací podmínky).

Prodávate značkové produkty?
Ano, prodáváme značkové a generické pilulky.
 
Co znamená termín “generický“?
 
Generické léky jsou vyráběny a distribuovány bez patentové ochrany. Obecný obsahuje stejné léčivé látky jako značkove pilulky a je identifikován svým chemickým názvem, spíše než jeho značkou. Generické léky jsou vyráběny certifikovaným výrobcem, ale ne podle producenta s originálem léku. Generické léky může být vydán, pokud značkový ekvivalentní patent zaniká. Po vypršení patentu ku originálem léku jakýkoli farmaceutická společnost může získat právo na jeho výrobu a nákup chemickýho vzorce.
 
Proč generika stojí méně než ty značkoví?
 
Na rozdíl od generických léků, velká část nákladů vynaložených originálních výrobců značkových léků jsou určeny pro výzkum a vývoj a reklamu. Firmy, které vyrábějí generika nemusí investovat do jakéhokoli výzkumu a vývoje nebo platit za reklamu a marketing. Je pouze nutné koupit chemický vzorec pro vytvoření generického léčiva. V důsledku toho se dostanete k prvotřídnímu výrobku za rozumnou cenu!
 
Jaká je kvalita generických léků?
 
Kvalita generických léků se neliší od značkových protějšku, i když se liší tvarem a barvou. Generické léky mají stejné aktivní složky, množství a rychlost absorpce svých účinných látek do krevního řečiště.
 
Jsou generické pilulky zde prodávány schválene FDA?
 
Všechny druhové pilulky jsou FDA schválené.
 
Je nějaký rozdíl mezi 50 mg a 100 mg ED vyhodních balíčkov?
 
Jaký by měla být moje počáteční dávka? Rádi bychom vám doporučujeme počáteční dávku 25 mg, protože můžete rozdělit své vlastní prášky a ušetřit více peněz tímto způsobem. Nikdy byste neměli začít s vyšším dávkováním; Vždy práci si cestu až k zjistit, co je pro vás to pravé. Standardní dávka například Viagra je 25 mg, a standardní dávka pro Cialis a Levitra je 20 mg. Předepsat dávkování určí lékař podle Vašeho věku a hmotnosti, takže, prosím, poraďte se svým lékařem před objednáním.
 
Máte předpis před koupi?
 
Všimněte si, že nevyžadujem žádny recept na cokoliv, co si můžete objednat na našich stránkách, ale důrazně doporučujeme konzultovat se svým lékařem před objednáním.
 
Aké sú ceny za dopravu?
 
Tyto sazby za dopravu se mohou lišit v závislosti na možnosti dopravy, které vyberete, zemi určení a produkty. Chcete-li zjistit přepravní náklady, měli byste přidat požadované produkty do nákupního košíku a přejít k pokladně.
 
Posíláte do zahraničí?
 
Zasíláme do celého světa. Obraťte se na náš zákaznický servis nebo zkontrolujte objednávkový formulář zjistit, jaké jsou dostupné možnosti doručení pro váš region.
 
Jak jsou objednávky odesílány?
 
Jsme si vědomi, že vaše diskrétnost a anonymita je důležité, když si objednáte on-line s námi. To je důvod, proč jsou naše zásilky balení do diskrétních balíčků bez jakýchkoli informací o obsahu na vnější straně obalu.
 
Co když je balik poškozen nebo něco chybí?
 
V tomto případě můžete kontaktovat náš tým podpory a informovat o problému. Budeme buď znovu odeslat balíček nebo jse vráti platba. Podívejte se na naše Dodací podmínky pro více informací. Upozorňujeme, že pokud existuje 100 nebo dokonce více pilulek do objednávky, bude objednávka zaslána do několika balíčků.
 
Může být moje objednávka zadržena na celnici?
 
Pokud k tomu dojde, budete informováni dodatečně. Příjemce je požádán, aby přišel a dál svolení k přezkoumání zásilky. Po tomto byste měli obdržet své produkty. Máte-li nějaké problémy se dostat ku objednávce, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme to vyřešit co nejdřív.
 
Co musím platit, když nastane reship produktu?
 
Produkt zašleme zdarma. Žádné dodatečné náklady nebudou.
 
Proč jsem ještě neobdržel svou objednávku?
 
Můžete použít svůj doručení měřicí kód pro kontrolu aktuálního stavu doručení, pokud si objednávate pomocí expresního způsobu doručení. Pokud jste použili standardní, pak by to mohlo trvat až 30 dní. Kdyby jen zásilka nedorazila do této doby, měli byste se obrátit na místní poštovní úřad. Pokud se potvrdí, že zásilka nebyla doručena, budeme zasílet znova zdarma. Pokud zásilku obdržíte dvojnásobně budeme se spoléhat na vaši poctivost a budeme čekat dokud nás budete informovat.
 
Jaké způsoby dodání nabízíte?
 
V tuto chvíli nabízíme 2 způsoby dopravy: Kurýrní službou trvá dodání 5-9 dní. Zásilky poslané touto službou mohou být sledovány pomocí kódu a doručení trvá nejvýše 14 dni. Sledovací číslo pro EMS začne fungovat do 4 pracovních dnů od odeslání objednávky. Leteckou službou trvá dodání 14-21 dní. Zásilky poslané touto službou není možné sledovat a budou doručeny do 30 dnů.
 
Co když jsem svou zásilku neobdržel do 30 dnů?
 
Pokud Vám objednávka v termínu nebyla doručena, zdarma Vám zásilku pošleme znovu nebo vám vrátíme peníze.
 
Jak mohu objednat od vás?
 
Chcete-li udělat objednávku je třeba vybrat daný produkt a kliknout na tlačítko "Koupit nyní". Následně je třeba vybrat počet pilulek a kliknout na tlačítko "Pokladna". Pak vyplňte prosím všechna požadovaná pole aby bylo možné pokračovat dále v potvrzení objednávky. Pokud bude objednávka akceptována uvidíte oznámení na obrazovce a obdržíte na vyplnění mail i potvrzovací email.
 
Kdy bude moje kreditní karta účtována?
 
Jakmile jsi vyplnite formulář na stránce pokladny a stiskněte tlačítko "Odeslat", informace se přenáší do našeho zpracovatelského centra, kde se kontroluje, a tím i kreditní karta je v procesu. Jakmile se schváli platba, vaše objednávka je schválena a zpracována.
 
Mohu zrušit objednávku a mohu získat moje peníze zpátky?
 
Přečtěte si prosím naše storno podmínky.
 
Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?
 
Sledování stavu objednávky závisí na zemi, kde objednávka byla doručena. Máme 2 možnosti, jak to udělat: • kontaktovat náš tým podpory • zkontrolovat stav z webových stránek prostřednictvím opčního Stavu objednávky
 
Co když jsem nenašel odpověď na svou otázku?
 
Obraťte se na naš podpůrný tým kdykoliv.
 
Jaké druhy plateb přijímáte?
 
Přijímáme kreditní karty jako jsou Visa, MasterCard, AMEX, JCB, Diners Club, Discover and E-Checks.
 
Máte záruku vrácení peněz?
 
V případě nedodání výrobku garantujeme vrácení peněz